![]() | ||
Functieomschrijving -Je staat in voor een vriendelijke onthaal van klanten. -Je neemt de fiets aan van de klant en maakt de werkfiche (je kent al de basisonderdelen van een fiets) , je verplaatst de fietsen naar de werkplaats en zorgt voor de planning van de herstellingen. -Je haalt de fiets in de werkplaats en geeft deze mee aan de klant, je rekent ook af. -Indien er een kleine handeling (bv. fietsbanden oppompen, stuur hoger zetten,...) aan de fiets moet uitgevoerd worden, is dit geen probleem na opleiding. -Je behandelt de telefonische oproepen in de werkplaats, je praat dus graag met klanten en bent ook behulpzaam en geduldig. -Je beheert de e-mails van de werkplaats. -je behandelt en volgt de garantie-aanvragen op bij de leveranciers. -je maakt bestek op voor de schade-dossiers en volgt deze verder op. -In de drukke periode is het mogelijk dat je mee helpt in de verkoop. Ref/ Servicepunt Bsrit Profiel -Je hebt een sterke interesse in fietsen (je kent de basisonderdelen van een fiets). -Je kan zelfstandig en in team werken. -Je bent klantgericht, geduldig en stressbestendig. -Je bent graag met administratieve taken bezig. -Opleiding Handel of ervaring met administratie, ook wel technisch ingesteld, bijv fietsbanden kunnen oppompen. -Je bent flexibel ingesteld: zaterdagwerk is geen probleem (zaterdag van 9u tot 13u) Jobgerelateerde competenties De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Persoonsgebonden competenties Plannen en organiseren Aanbod - Je krijgt de kans om met high-end producten te werken en de merken Stromer en Specialized van dichtbij te beleven. - 38 u werkweek (di-vr: 9u-18u en zat 9u-13u). - Je komt terecht in een aangename werksfeer. - Ecocheques en maaltijdcheques - Verloning volgens ervaring en opleiding
Bent U geïnteresseerd? Stuur dan uw cv naar info@rudyco.be | ||