Future Shock De Future Shock zit bovenop het frame en neemt de oneffenheden van de weg voor je weg. Dit zorgt voor verschillende voordelen zoals een soepel rijgedrag zonder handling of efficiëntie te verliezen.
Meer snelheid. Meer controle. Meer veiligheid. De nieuwe Future Shock 2.0 heeft een 20mm veerweg die zorgt voor comfort voor de rijder, niet voor de fiets. Dit nieuwe systeem maakt gebruik van een oliepoort om gelijktijdig de compressie- en rebound-demping te regelen, terwijl een eenvoudig toegankelijke knop op de stuurpen het mogelijk maakt om de demping tijdens het rijden aan te passen. | ![]() | ||
![]() | Compliance zonder compromissen De nieuwe Pavé-zadelpen is de eerste flexibele zadelpen die aerodynamisch is. Met hetzelfde D-vormig ontwerp als de zadelpen van de Tarmac, hebben we tijdens de ontwikkeling een ingebouwde flex en een nieuw ontwerp voor de drop-clamp in het frame ontwikkeld. Dit zorgt voor een perfecte balans, voor een soepel en gebalanceerd gebruik. Wat er ook gebeurt. | ||
World Tour-TeamsZoals met al onze racefietsen, kwam het ontwerp van de geheel nieuwe Roubaix voort uit een intensieve samenwerking met onze World Tour-teams. | ![]() | ||
![]() | De hel wordt officieel overwonnenDoor een geavanceerde Silicon Valley-technologie te gebruiken, hebben we een fiets ontwikkeld die lichter is dan onze Venge en meer aerodynamisch dan de Tarmac SL6. Dit is de nieuwe Roubaix! De meest geavanceerde machine die we ooit hebben gemaakt | ||
Beyond Gender We hebben geleerd dat er waarschijnlijk meer verschil is tussen twee mannelijke fietsers dan tussen een mannelijke en een vrouwelijke. Dit betekent dat geslacht alleen niet voldoende gegevens biedt om zich te specialiseren, en het produceren van mannen- of vrouwspecifieke frames verouderd is. Het betekent dat het tijd is om verder te gaan dan gender | ![]() | ||
![]() | Lichter. Sneller. Meer aero. Het nieuwe Roubaix-frame zorgt voor de perfecte balans tussen aerodynamica, lichtgewicht en conformiteit. De FreeFoil-buizen lijken op die van de Venge en is door testen in de Win Tunnel meer aerodynamisch dan de Tarmac SL6. Een Rider-First Engineered ™ ontwerp zorgt voor optimale stijfheid en flexibiliteit in alle maten, evenals een framegewicht van minder dan 900 gram (Maat 56). | ||